Om oss

«Vær den terapeuten du selv hadde hatt behov for å møte»

Personlig tenker jeg at det handler om å vise omsorg, forståelse og interesse for det du har behov for å dele. Hos meg er alt lov til å ta opp, og jeg har selvfølgelig taushetsplikt. Jeg er utdannet sertifisert samtaleterapeut, men er ingen psykolog. Dette innebærer at jeg får jobbe på den måten som jeg trives best med. Nemlig mer tid til mine klienter i samtale, og betydelig mindre papirarbeid. Faget krever selvsagt god kunnskap, og jeg søker stadig etter ny. Oxfords metoder for atferds-eksperimenter innen kognitiv terapi er banebrytende, og har vist seg å være veldig effektive, spesielt der hvor mennesker har behov for å konfrontere sine personlige utfordringer., og er derfor en metode jeg med trygghet kan tilby. Jeg jobber innen et fag som stadig utvikler seg, derfor er det nyttig med jevnlig kursing og veiledning. Dette sikrer deg som klient best mulig oppfølging.